Uw bank rekent ook commissie als uw beleggingen verlies maken.
Wij rekenen alleen commissie als u winst maakt.
Het is tijd voor het nieuwe beleggen.
Er is iets raars aan de hand in beleggingsland. Als uw beleggingen verlies maken, betaalt u evengoed commissie aan uw bank. Iedereen vindt dat normaal. Wij niet.
Wij vinden het fair dat u alleen commissie betaalt als u winst maakt. Beleggen op no-cure-no-pay basis noemen we dat. Verdient u niets, dan verdienen wij ook geen provisie. Eerlijk is eerlijk.
Meer weten over deze nieuwe manier van beleggen?
Vraag dan nu de gratis brochure aan.
Meer weten over deze nieuwe manier van beleggen?
Klanten vertellen
Deelnemers zijn bijzonder tevreden over de prestaties en waarderen De Kritische Belegger op Trustpilot.
“Geduld is een schone zaak! Begin Augustus ingestapt met 10K. Nu bijna 40% winst.
Zeker in het begin twijfels gehad over de effectiviteit van het systeem. Behoorlijk op verlies gestaan (-25%).
Er worden veel trades gedaan waar soms grote verliezen bij zitten. Uiteindelijk besloten om het los te laten en niet steeds meer te kijken. Het moet een lange termijn belegging zijn en je weet dat het “High risk” is. Dus houd er rekening mee dat je ook veel kan verliezen.
Uiteindelijke resultaat mag er zijn. Ik denk er sterk over om mijn inleg te verhogen.
Ik raad dit zeker aan. Maar doe het met geld wat je kan verliezen.”
– De heer Keasberry, 31 december 2021
LAATSTE NIEUWS

Siemens Energy: bodem is gezet
Siemens Energy (ENR) test met succes de 38-wekenlijn en toont een ‘Morning Star’. Bekijk de strategie.

Nasdaq: adempauze voor de sprong
De Nasdaq neemt een gezonde adempauze, maar de stieren bereiden zich voor! Een uitbraak uit het vlagpatroon opent de jacht op records:
DAX: weinig reden tot zorg
Prijsgaten bieden steun en een vers koopsignaal opent de jacht op het All-Time High. Bekijk de grafiek.
Ik wil graag telefonisch vrijblijvend advies
Laat hier uw gegevens achter en we zullen binnen 1-2 werkdagen contact met u opnemen.