skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Goud Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Goud Voor degene die denken dat goud een bubbel is…

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door Nico Pantelis Nico Pantelis 14 jaren, 2 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Nico Pantelis
    Nico Pantelis
    Bijdrager

    Ik ben er nog steeds van overtuigd dat goud (en aanverwanten) zich niet in een bubbel begeven. Eerder kaartte ik al aan dat de gehele sector in termen van marktkapitalisatie kleiner is dan enkele kleppers zoals Microsoft of Exxon.
    Maar er komen steeds meer signalen bovendrijven dat de markt nog steeds geen geloof hecht aan de seculaire bull market in grondstoffen in het algemeen, en goud & zilver specifiek!
    John Paulson, hedgefundgoeroe en sinds enige tijd notoire goldbug, lanceerde eind vorig jaar een nieuw fonds in goud en goudmijnbedrijven. Nu enkele maanden verder, lijkt de lancering een regelrechte flop te zijn! Volgens insiders haalde Paulson slechts 90 miljoen dollar op, wat een peulschil is in vergelijking met zijn eigen inbreng van 250 miljoen dollar.
    Dus als zelfs een ‘god’ in de wereld van de fondsbeheerders, de meute niet over de streep krijgt, lijkt het mij wel vrij duidelijk dat er moeilijk sprake kan zijn van een bubbel… Mijn advies voor de aanhangers van goud: kijk NIET naar CNBC!
    http://www.goud-zilver.net

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN